Zapraszam do siebie!

Drodzy czytelnicy, 
cieszę się ogromnie, że zechcieliście poświęcić trochę swojego cennego czasu. Postaram się ze wszystkich sił, by nie był to czas zmarnowany. :D Pierwsze koty za płoty, jak to mówią.
Czego możecie się spodziewać?
Przedstawie wam jak mieszkam, poszukam dla was ciekawych inspiracji, mam w planach publikować tutaj niektóre swoje wizualizacje, strasznie mnie kręci decoupage i renowacja staroci - bardzo chętnie się tym z wami podzielę. Nie brakuje mi też pomysłów na zorganizowane i szybkie sprzątanie - pokaże wam moich ulubionych pomocników! Tematyka będzie dotyczyła głównie aranżacji wnętrz więc jeśli też cię to interesuje zostań proszę, rozsiądź się wygodnie i daj znać gdyby coś było nie tak. 
O mnie samej poczytać możecie w zakładce "O mnie". 

Do szybkiego zobaczenia pod nowym postem!
PS.  Pracuję ciągle nad szablonem. Chwilowe niedogodności powinny już niedługo zniknąć. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kolor Wnętrz , Blogger